Træningsudstyr A-Z
B
P
T
Brands A-Z
Træningsmaskiner
Træningsmaskiner fra A-ZBrands
Brands A-ZGulv og Indretning
Gulv og Indretning fra A-ZBrands
Brands A-ZShop by Activity
Shop by Activity fra A-ZInspiration
Se alle vores guidesNo posts found.
INSPIRATION
INSPIRATION
INSPIRATION
🎁 Julegaver byttes til og med den 7.januar 2025 🎁
Ønsker du at ombytte eller returnere, skal du benytte nedenstående returportal. Det koster 50 kr. i returfragt. De 50 kr. fratrækkes, når vi refundere beløbet.
Returportalen fungerer både med og uden brug af printer. Pakken sendes med GLS. Du modtager herefter en returlabel, som du skal påsætte pakken, når den er forsvarligt pakket ind igen.
Ønsker du at ombytte eller returnere, skal du benytte nedenstående returportal. Det koster 50 kr. i returfragt. De 50 kr. fratrækkes, når vi refundere beløbet.
Returportalen fungerer både med og uden brug af printer. Pakken sendes med GLS. Du modtager herefter en returlabel, som du skal påsætte pakken, når den er forsvarligt pakket ind igen.
Vi beklager fejlen, og vi ønsker selvfølgelig at hjælpe dig med at løse problemet hurtigt og uden nogen omkostninger for dig. Vi vil sikre os, at vi udbedrer skaden inden for en dag eller to.
For det første er det vigtigt, at du er helt sikker på, at du har modtaget en anden vare end den, du bestilte.
Hvis du har modtaget den forkerte vare, kan du kontakte os via mail på info@sportyfit.dk og vedhæfte et billede af det forkerte produkt. Vi sender dig derefter en returlabel, og når vi modtager det forkerte produkt inden for 1-3 dage, sender vi dig det rigtige produkt samme dag, så du kan have det inden for et par dage.
Vi skal desværre have det forkerte produkt tilbage først, da vi har oplevet et stigende antal kunder, der tidligere har fået det rigtige produkt sendt til dem, men derefter ikke har sendt det forkerte produkt tilbage til os. Vi er lige så ærgerlige som dig over, at det går ud over alle.
Hvis det haster ekstra meget med at få det rigtige produkt, kan du sende et link til din returpakke til vores mail, når den blot er indleveret, og vi kan sende dig det rigtige produkt derefter uden at skulle vente på, at pakken kommer tilbage til os.
Alle fragtomkostninger vil selvfølgelig være på vores regning.
Hvis produktet er defekt eller har mangler, så tager vi os naturligvis af det.
Så skriver du en mail til kundeservice der forklarer hvad problemet er og kundeservice vil herefter guide dig i det videre forløb. Beskriv gerne og upload billeder af fejlen/manglen
Send din mail til: info@sportyfit.dk
Husk at alle varer skal sendes retur i original emballage. Varen må ikke have lugtgener eller brugsspor.
Alle produkter der returneres til os skal være med omdeling, da vi IKKE afhenter pakker i pakkeshops.
Har du fortrudt din bestilling efter den var afsendt, men endnu ikke afhentet bestillingen i pakkeshoppen, så tages det desværre ikke som en gyldig returnering og du derfor ikke blot lade den blive liggende i pakkeshoppen og afvente at den bliver sendt tilbage.
Dette skyldes at vi så ikke har nogen ordreinformation på din returnering samt hvad du ønsker, der skal ske med den.
For at undgå forsinkelser, så anbefaler vi altså at du afhenter pakken, udfylder vores returformular, og derefter sender den tilbage til os.
Det vil gøre at du helt sikkert og endnu hurtigere får pengene tilbage eller ombyttet din bestilling.
Men hvis du stadig mangler svar, kan du kontakte os via telefon +45 71901148 eller e-mail