Træningsudstyr A-Z
B
P
T
Brands A-Z
Træningsmaskiner
Træningsmaskiner fra A-ZBrands
Brands A-ZGulv og Indretning
Gulv og Indretning fra A-ZBrands
Brands A-ZShop by Activity
Shop by Activity fra A-ZInspiration
Se alle vores guidesNo posts found.
INSPIRATION
INSPIRATION
INSPIRATION
🎁 Julegaver byttes til og med den 7.januar 2025 🎁
Fragten hos Sportyfit koster fra 35 kr. – kr. 299
Levering med GLS
Levering med Danske Fragtmænd
Vi pakker alle bestillinger indtil 14:30 hver dag, så du er garanteret en hurtig levering.
Ved bestilling af lagervarer før kl. 14.30 sender vi din pakke samme dag. Du kan derfor forvente at modtage pakken indenfor 1-2 dage efter.
Ved levering af din pakke kan der ske forsinkelser ved vores transportør. Da pakkerne bliver leveret med kørende transport, kan der være trafik, uheld eller andre uforudsete udfordringer, som kan medføre forsinkelser.
Levering til ikke-brofaste øer kan være en dag længere end estimeret.
Hvis du har lagt en ordre, som både består af lagervarer og bestillingsvarer, så sender vi først ordren samlet, når bestillingsvaren kommer til vores lager.
Du er altid velkommen til at afhente din pakke hos os på Nr. Bjertvej 103, 6000 Kolding.
Din pakke kan afhentes på alle hverdage i tidrummet mellem kl. 10-12. Eller efter special aftale.
Du vil modtage en e-mail, når din pakke er klar til afhentning.
Hvis du ønsker at afhente din pakke i vores afhentningsboks åbent 24/7, kan du skrive ønsket afhentningstidspunkt i kommentarfeltet og vælge “Afhentning på lager” som fragtform.
Vores vareudlevering og lagerindgang finder du ved at køre højre omkring den sorte bygning.
Du går ind på dette link og køber fragt til Kr. 49,- med GLS, og skriver i kommentarfeltet hvilket ordre nr. vi skal sende igen. GLEMT AFHENTNING AF PAKKE
Så vil vores lager sørge for at du vil modtage din pakke igen
Vi beklager fejlen, og vi ønsker selvfølgelig at hjælpe dig med at løse problemet hurtigt og uden nogen omkostninger for dig. Vi vil sikre os, at vi udbedrer skaden inden for en dag eller to.
For det første er det vigtigt, at du er helt sikker på, at du har modtaget en anden vare end den, du bestilte.
Hvis du har modtaget den forkerte vare, kan du kontakte os via mail på info@sportyfit.dk og vedhæfte et billede af det forkerte produkt. Vi sender dig derefter en returlabel, og når vi modtager det forkerte produkt inden for 1-3 dage, sender vi dig det rigtige produkt samme dag, så du kan have det inden for et par dage.
Vi skal desværre have det forkerte produkt tilbage først, da vi har oplevet et stigende antal kunder, der tidligere har fået det rigtige produkt sendt til dem, men derefter ikke har sendt det forkerte produkt tilbage til os. Vi er lige så ærgerlige som dig over, at det går ud over alle.
Hvis det haster ekstra meget med at få det rigtige produkt, kan du sende et link til din returpakke til vores mail, når den blot er indleveret, og vi kan sende dig det rigtige produkt derefter uden at skulle vente på, at pakken kommer tilbage til os.
Alle fragtomkostninger vil selvfølgelig være på vores regning.
Når man har glædet sig, er det værste der kan ske, at det ikke går som planlagt. Vi er meget kede af dette, men selvom vores lagerarbejdere er meget effektive, kan der desværre opstå fejl i enkelte tilfælde. Vi håber, at du kan forstå dette.
Men vi vil selvfølgelig løse problemet hurtigt, for det er noget, vi er kendt for. Alt du skal gøre er at sende en e-mail til info@sportyfit.dk eller ringe til os med oplysninger om dit ordrenummer, navnet på det manglende produkt, og hvis du vil hjælpe med at fremskynde processen, kan du også sende et billede af leveringen (så vi kan se, om distributøren har åbnet pakken og tabt produktet).
Så vil vi straks sende det manglende produkt til dig uden yderligere forsinkelse, så du kan have det i morgen. Vi vil også undersøge internt, hvad der kan have forårsaget fejlen, så vi kan undgå det i fremtiden.
Vi vil gerne gøre opmærksom på, at vi kun har et kort tidsvindue, hvor det er muligt at annullere eller ændre din bestilling. Vi opfordrer dig til at kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan forsøge at imødekomme dine ændringsønsker, før vores lager har pakket og afsendt din ordre.
Når du har modtaget beskeden “Din ordre er nu pakket”, er det desværre ikke længere muligt at ændre eller annullere din bestilling. Dette skyldes, at din ordre sandsynligvis allerede er blevet afhentet af fragtfirmaet og er på vej til dig.
Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, er du velkommen til at returnere den efter modtagelse.
Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at imødekomme dine ønsker og sikre, at du er tilfreds med din ordre.
Hvis du kan se på trackingen, at pakken er klart til afhentning i en GLS pakkeshop, så kan du sagtens gå ned i pakkeshoppen og hente den. Du skal blot medbringe dit trackingnummer samt gyldig legitimation.
Intet betyder mere for os end at sikre, at din pakke ankommer uskadt til dig! Vi ved, hvor vigtigt det er for dig at modtage dine varer i god stand, og derfor tager vi ekstra forholdsregler for at beskytte dem under forsendelsen.
Afhængigt af de varer, du har købt, bliver de enten pakket i en beskyttende boblekuvert eller en robust papkasse. På denne måde kan vi garantere, at dine varer vil ankomme sikkert og uden skade.
Vi er dedikerede til at gøre alt, hvad vi kan for at beskytte dine varer under forsendelsen. Hvis du modtager et beskadiget produkt eller en ødelagt pakke, er det vigtigt, at du følger vores procedure, som beskrives i afsnittet “Jeg har modtaget et ødelagt produkt / min pakke er ødelagt.”